mandag 30. januar 2012

Mandag.

Utsikten fra hotellrommet mitt i Harstad kan man ikke akkurat klage på! Dette synet møtte meg i dag tidlig. Ah.. Vakkert.
MEN fantastisk utsikt kan ikke rette opp i dette:
-at vi får servert dessert både til lunsj OG til kveldsmaten. Hvordan i alle dager skal man kunne klare å være sunn da?? Tokk og lov for at den visstnok superdigge gulrotkaka vi fikk servert i går gikk tom før jeg rakk å smake.
-det er ingen helsekostbutikk i byen!! Jeg som er tom for både balansete, kokosolje og goji-bær. Jeg kommer til å være helt i ubalanse på grunn av dette. Skal i hvert fall aldri flytte til Harstad.

Har vært på sightsing i Harstad i dag da. Tok ca 15 min før jeg oppdaget at jeg hadde utforsket hele byen- og det to ganger. Ikke mye å se her altså.

Fikk en liten fangst likevel, på tross av dårlige forhold. Ble en pose med hjemmelaget müsli og en dobbel amerikano (som faktisk var god i motsetning til skvipet på hotellet) kjøpt på "Lykke & Lukas". Utrolig fin butikk med både interiør, barneklær, hjemmelaget konfekt, brød, mat og god kaffe. Lykke.
I tillegg fant jeg goji-bær på coop'en! Dobbel lykke!

Ok, på tide å psyke seg opp til neste økt med innspilling.
Namaste.

-Rags

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar