fredag 30. mars 2012

Påskeposen 2012

God fredag!

Når jeg ble sammen med mannen min for 7 år siden brukte vi mange av kveldene på å spille yatzy, drikke øl og prate. Vi har begge to et heftig konkurranseinstinkt så etterhvert begynte vi å spille om ting. Som et resultat av dette fant vi opp konseptet "påskeposen". Vi spilte yatsy fra jul til påske, og den som vant sammenlagt fikk en påskepose stappfull av gaver og godteri. Påskeposen ble høytidelig overlevert på påskeaften sammen med sjampagne og partyhatter.



Fin pose ikke sant?

De siste årene har det nesten ikke blitt yatzy, vi har ikke hatt tid. Men når Wordfeud har inntatt telefonene våre, fant vi ut at dette var det perfekte spill for å erstatte Yatzy. Wordfjjjuuud (hvet ikke hvordan man uttaler det) kan vi spille hvor som helst og når som helst. Gøys.



Nå er innspurten i årets påskeposekamp i gang, og jeg MÅ vinne. jeg har nemlig bare vunnet en gang før, og det er nesten ikke til å leve med. Så i år satser jeg alt på å vinne, heia meg!
Stillingen så lang:



Som dere ser så er det ganske close race...Tallene 15 og 19 er overført fra tidligere måneder, så tilsammen har vi spilt ganske mange omganger.
Om en uke er Påskeposen forhåpentligvis fylt til randen med gaver og godteri til meg....!!!
Og Harald, om du leser dette så ønsker jeg meg følgende:
En ring fra Bjørg, gavekort fra Lille Himmel , garn fra Pickles, og øl fra den nøgne Ø
Om du synes det er litt i overkant dyre gaver så er det også ok med massemasse godteri og skrapelodd.

-Ings

1 kommentar: