søndag 10. juni 2012

in love with Andersen & Lauth.

God søndag!
Som dere vet er Ragnhild og jeg ganske aktive når det kommer til lagersalg/vareprøvesalg. Det er så artig å kunne kjøpe litt ordentelige klær som vi ellers ikke tar oss råd til. Forrige uke var vi på ikke mindre enn 3 slike salg, og nå er jeg forelska i et stort grønt plagg:



Nemlig dette store skjørtet fra Andersen & Lauth



Jeg tok det på da jeg måtte bake muffins til sommeravslutningen i barnehagen. Jeg har litt angst for å bake til slike tilstelninger, det er ikke så ofte jeg baker nemlig. Men etter tips fra Ragnhild tok jeg på skjørtet under kokkeleringen, og det hjalp ganske bra.
Men bortsett fra bakemuffinsantrekk vet jeg ikke helt når jeg skal få brukt dette skjørtet neste gang.



-Ings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar