onsdag 13. juni 2012

Settekassa is back!

Jeg har i mange år vært settekasseløs, men nå har jeg endelig fått mitt siste loppisfunn på veggen.
Ugla jeg fikk av pappa som liten har fått en god krok nederst i ene hjørnet på min nye settekasse.

Settekassa er ganske stor, men passet perfekt(synes jeg) over skatollet jeg har arva av mamma. Kassa ble min for en hundrings på loppisen borti gata, og jeg er storfornøyd.

Nå må jeg bare fylle den med småplukk. Egentlig synes jeg det hadde vært fint med neglelakker, ringer og ørepynt stående i settekassa, men tror ikke mannen er enig i det.
I påvente av pittesmå ting å sette fram, har jeg fyllt noen av hullene med gamle passfotos.
Jeg har forøvrig alltid hatt følelsen av at leiligheten flyter over av småting som ikke hører hjemme noe sted. Men nå når jeg endelig har fått meg en settekasse er det ikke en eneste småting å se. Er det ikke rart?


Er det noen som har tips til hva jeg kan ha i settekassa mi? (Bortsett fra Kindereggfigurer?)

-Ings

2 kommentarer:

  1. Åååååå!! Så fin! Og for eit kupp! Heldige du!

    SvarSlett
  2. Settekasse er så fint og bringer frem mange minner hos meg. Det minner meg også om at jeg har en hjemme hos mamma og pappa som jeg må hente. Nå ble jeg inspirert, takk :)

    SvarSlett