mandag 7. mai 2012

BRA DAG!

I dag har vært en opptur altså:

1: Snille Lars på jobben bytta lyspære i blinklyset på bilen min.
2: Notene på Tom Russel var ikke så vanskelig som jeg trodde, så dagens jobb gikk fint.
3: De ringte fra barnehagen og tilbø oss plass til minsten allerede fra juni. jUBEL!
4: Siste dag på prøvetid i jobben (I mårra får jeg vite om jobben er min eller ikke, men tror den er i boks altså. (Om ikke så trekker jeg tilbake punkt 4 fra oppturlisten min))
5: Jeg handla kjøtt i Sverige for første gang
6: Kjøpte 6 bukser for tilsammen 1000 kr på outleten i Vestby. Deriblant Stella Mccartney, Tiger, Filippa K osv... LOVE Vestby!
7: Sol, solbriller, øl, ostepop.


I morgen har fineste mannen og meg bryllupsdag. Satser på en opptur i morgen også.

-Natts.
-Ings.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar