mandag 7. mai 2012

Oppdateringen som alle har ventet på.

Vår 5.måned som bloggere er i gang, og jeg har brukt morgentimene til å mimre litt ved å bla bakover i arkivet. Moro! Sammen med frokost og kaffe er det nesten det jeg vil si er en perfekt start på dagen.
Regner med at de fleste husker innlegget "i wish" som jeg skrev 11.januar? (http://ragsings.blogspot.com/2012/01/onsdags-morgen-superfruktsalat-kaffe-og.html)
Tenkte det var på tide med en oppdatering på hvordan ståa er 4 måneder senere.

-fletter har jeg blitt en reser på! Fiskebein,pariser,french.. You name it!

-mintfargede bukser kjøpte jeg, men de er ikke så flittig brukt akkurat. Plutselig skulle jo absolutt alle ha dilla på mintfargen (må være fordi jeg blogget om det først), så da ble jeg litt lei...

-mayurasana! Jeg får det E.N.D.E.L.I.G. til! Hurra!
(hvis noen skulle lure på om jeg har photoshoppa, så har jeg ikke det altså;))


-fregner er fortsatt like fint, men må innse at det er noe jeg aldri kommer til å få.. Æsj.

-tatovering er jeg fast bestemt på å skaffe meg en dag, men i mellomtiden leker jeg meg med hennatatoveringer som jeg tegner selv. Billig moro. (vi må ha henna/cava-party når jeg kommer hjem igjen, Ings)

-haha, det siste jeg drømte om på "i wish"-innlegget var å kunne gå kledd i shorts, hekla topp og masse smykker. Vel, situasjonen er en litt annen i Tromsø må jeg si. Her er det store skjerf, votter og ull som gjelder. Men sta som jeg er, tviholder jeg på Conversene mine. Selv om jeg fryser av meg tærne mener jeg bestemt at man skulle kunne gå med Converse i mai, selv i snøstorm.

Be happy, og god mandag!

1 kommentar:

  1. Jes! Dette er oppdateringa eg har venta på:) takk! Mange fine fletter!

    SvarSlett