fredag 18. mai 2012

goodiebag på Tjøme

Mannen er på jobb i Bergen hele helgen, så da har jeg og ungene dratt på ferie til herlige Tjøme. Mamma og Pappa har et fantastisk digg hus der, og så er de supre lekekamerater for kidsa.(Ergo: litt fritid til meg)

Når jeg skulle på badet for å bytte bleie på en av tullebøllene, stod plutselig denne ved siden av vasken:


Og jeg bare "whaaaat?"
Og sprang ned til mamma "hvem har du fått denne av?"
"Den har pappan din fått i en goodiebag på Oslo Fashionweek"
OMG.
Jeg har foreldre som går på Oslo Fashionweek, og som jakter på goodiebags akkurat slik som Ragsi og avgotil meg. Kremt.
Det er komisk og kult på en gang.

Tilbake til produktet...Jeg har faktisk lagt merke til denne sprayen tidligere, og den står på ønskelista. Mulig jeg tilfeldigvis kommer til å pakke den med meg hjem til Oslo. Tilfeldigvis lissom. Rihanna har jo en sånn spray, da må jeg også ha.

-Ings.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar