søndag 13. mai 2012

StrikkeINSPO?

I går var jeg innom bruktbutikken i Risør og fikk med meg 3 strikkebøker og en liten bunke med strikkeblader. Lykke!
Da jeg kom hjem og bladde meg gjennom den første boken med strikkerier måtte jeg flire.
Det var INGENTING i den boka som jeg kunne tenke meg å strikke....
Framsiden på boka ser da riktig så innbydende ut? Eller not...:

Hjelpemeg, se på denne trioen med damer! Og tenk å ha sånn lue og skjerf til 17.mai? Ohoi!
Jeg syns at sånn "pusegarn" med lange hår er skikkelig harry. Jeg har sett sånn garn på strikkebutikken og blir nesten kvalm ved synet. (Kanskje jeg synes det er skikkelig kult om noen år. Håper virkelig ikke det)

Eller hva med dette flotte sigøynerskjerfet og pannebånd i multifarga pusegarn? Prikken over I'en er den snasne dingledanglepynten som er sydd på. Sikkert ekte gull.

Er ikke denne filleryen av en poncho lekkersmekker? Jeg mener bestemt at når jeg var liten så hadde vi et teppe på gulvet som var kliss likt denne "ponhoen"
Klipp hull i teppet ditt så har du et nydelig sommerplagg.
Dagens tips. DIY by Ingunn

Ingen kommentar til dette beltet. Mulig det er stylingen som gjør at denne outfiten blir helt feil? Or not.

Og til slutt disse to (merk billedteksten) KLEDELIGE ørevarmerene.
Forråsidetsånn så var resten av bildene i boken like ille.


Hehe, kanskje jeg skal strikke alle årets julegaver fra denne boka? Det tror jeg jaggu jeg må.
Ønsker anyone? Åssen farge vil du ha på strikkebelte Ragsi?

-Ings

1 kommentar:

  1. Hahaha! Dette er grunnen til at jeg har problemer med det meste med garn. Jeg har to hele årganger av strikkeblader, men klarer ikke å finne en eneste ting jeg har lyst til å gjøre, for alt ser litt sånn ut som dette. Jeg kaller det "deutche kvalité".
    I tillegg er jo mine ferdigheter så begrenset, at det eneste som ser "bra" ut er nemlig om jeg strikker med dette forferdelige pusegarnet. Og det skjer ikke.

    Jeg synes at du skal lage en egen bok.

    :)

    SvarSlett