fredag 4. mai 2012

Shoppingkveld med beste Marinette

Jeg DIGGER alt av vareprøvesalg, lagersalg, shoppingkvelder og eventer.
I går tok Marinette og jeg sats og fikk med oss TO shoppingkvelder på en gang. Vi hadde nemlig meldt oss på både hos Mango og hos Indiska, Wiiiha!
Først ut var Mango og vi stod langt framme i køen som etterhvert ble sinnsyk lang. Vi handla klær og fikk Goodiebags. Litt skuffa ble vi da vi forsto at det vi trodde var sjampagne bare var Mozell...

Så da gikk vi videre til Indiska på jakt etter skikkelig sprudlevann.

På neste shoppingevent var det MYE mindre folk, og SJAMPIS! Nå er ikke Indiska vår favorittbutikk, men når man kan drikke gratis sjampis kan man godt gå både tre og fire runder ekstra i butikken. Og det gjorde vi. Dessuten var Camilla Pihl der, Ragnhilds store helt. (Og litt min også da)

og Ragnhild: jeg snakka med henne! Hun sa at den hvite kjolen jeg skulle kjøpe var superfin osv.
Og jeg hadde jo drukket 3 glass sprudlevann på rappen og begynte å legge ut om den kule lillesøster mi som var blodfan av Camilla. Fortalte at du var yogamester, skikkelig pen, bra stil, god til å spille fiolin og å hekle. Og så ba jeg henne selvsagt sjekke ut bloggen din...(neida)


Kveldens fangst:
Goodiebags fra Mango:

Dette kjøpte jeg:

Skål!


-Ings

2 kommentarer:

  1. Haha, litt sliten shoppingdame på første bildet. Men, det var jo før champisen. ;) supergøy, dette må gjentas!

    SvarSlett