torsdag 17. mai 2012

Bra dag!

Hurra!
I anledning min navnedag ble det bunad og flagg på meg i dag. Siden man tross alt bare har navnedag en gang i året, er det fint å feire ordentlig når dagen først kommer.

Alle naboene i Fjellgata flagget til ære for meg! Bra nabolag!

Mens jeg satt på Kaffebrenneriet og nøt en iskaffe i solveggen, ble jeg arrestert av bunadpolitiet (i form av en 10 år gammel jente) for å ha på meg leggings i stedet for strømpebukse. Jeg prøvde desperat å forklare at det var for varmt for strømpebukse, men hun trodde meg ikke. Bra hun ikke la merke til den grønne neglelakken og pumpsa. Hadde blitt pinlig.

Kong Harald har også navnedag i dag, så mange hadde tatt turen til slottet for å gratulere. Kongen stod til og med ute på slottsbalkongen og vinket til alle som gikk forbi! Oppmerksomhetssyk altså.

På vei til feiring hos mamma og pappa møtte vi en random hund som absolutt skulle være med på et bilde. Oppmerksomhetssyk 2.

I Trudvangveien hadde mamma og pappa stelt i stand skikkelig bursdagsfeiring for meg med pølser, bløtkake,øl og jordbær. Veldig stas! Og jeg fikk selvsagt gaver også. Fra storesøster Ings fikk jeg en superkul slengbukse fra Fillippa K! Utrolig fornøyd med at hun hadde kjøpt en bukse til 1399,- til meg! Tusen takk verdens snilleste Ings!!
Jeg prøvde å posere i min nye bukse, men en viss niese klarte ikke å la meg være i fred. Oppmerksomhetssyk 3/linselus.

Navnedag er stas! Gleder meg allerede til neste 17.mai! Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar