fredag 11. mai 2012

Fototips til Ragnhild

I kveld skal lillesøster spille på The Voice, og i den forbindelse tenkte jeg at det var på sin plass med et par tips. På jobben min i Det Norske Blåseensemblet blir det tatt bilder under hver konsert, som blir brukt bla på Facebook.
Jeg har plukket frem et par bilder med tips til oppførsel foran kamera:

Ikke lat som om du ler deg ihjel når noe ikke er morsomt. Det ser nemlig litt teit ut om du er den eneste som ler.:


Ingen kommentar til dette:


Se i samme retning som resten av orkesteret:


Ikke glis! Der ser helt fjernt ut:


Ikke strekk hals selvom du har lært på Top Model at det er et bra triks. Om du gjør det feil ser det heller ut som om du er mongo:


Lykke til i kveld Ragnhild!

-Ings

3 kommentarer:

  1. Min kjære. Nå skjønner jeg hvorfor det ble oss!

    SvarSlett
  2. Haha, fantastiske tips! Tusen takk beste Ings!

    SvarSlett
  3. Hahaaaa! Har du helt glemt bort posing-skills'a? Må jeg være der? Livet e en catwalk! Hihi!

    Marinetty.

    SvarSlett