lørdag 5. mai 2012

Lun (snø)bris sommerbabyteppe

Lørdag 5 mai og det SNØR!

Jaja.
Før unge nummer to kom i fjor så strikka jeg Pickles sitt babyteppe Lun bris . Teppet var helt fantastisk, og vi brukte hver dag. Etter bare et par måneders bruk så MISTET vi det på ferie. Katastrofe altså , jeg var kjempelei meg. Det ligger i Sverige eller Danmark en plass, så si i fra om du skulle komme over et slikt teppe. Vi var på biltur, så det kan ligge hvorsomhelst.
Men altså, jeg har hele tiden tenkt at jeg måtte strikke et nytt, og nå er det gjort. Jeg har brukt restegarn, så det er ikke like stort som originalen, men det gjør ingenting. Teppet er genialt å bruke over vogna når småttisen skal sove.
 
Jeg har brukt Pickles sitt bomullsgarn, og jeg er litt usikker på hvor mange nøster som gikk med siden jeg har brukt opp masse rester. Tilsammen har jeg kanskje brukt i underkant av 4 nøster, mens i oppskriften er det brukt 6 nøster.
 


Satser på at dette teppet ikke stikker av. Jeg skal passe godt på.

-Ings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar