fredag 20. april 2012

Bitter.

At jeg kun fikk usle fire timer på øyet i natt gjorde ingenting når flyforholdene var som de var i dag tidlig. Fantastisk vær og utrolig utsikt! Jeg var så fasinert av dette synet at jeg glemte at jeg har flyskrekk. Ikke så ofte det skjer akkurat!

Anyway, prøver intenst å glemme bitterheten over å ha gått glipp av gårsdagens shoppingkveld, men er ikke så lett akkurat. "Det er mye mer givende og lærerikt å urfremføre samtidsmusikk og å spille Schostakovich for et kultivert publikum i Tromsø enn shoppingkveld i Oslo med Camilla Pihl" prøver jeg å si til meg selv. Vet ikke hvem jeg prøver å lure, det er jo helt åpenbart hva som er mest givende. Faaaen, skal aldri gå glipp av en shoppingkveld igjen! Hvorfor kuttet jeg meg ikke i fingeren sånn som jeg egentlig hadde planer om å gjøre?
Fader altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar