onsdag 11. april 2012

Jeg skulle bare kjøpe strikkepinner....

Og sånn gikk det....


I pausen på jobben i dag sprang jeg bort til garnbutikken for å kjøpe strikkepinner. Ved kassen stod det en kurv full av disse deilige nøstene fra Marks & Kattens. Eco ull til 100 kr for 10 nøster! jeg KUNNE jo ikke la være å kjøpe selvom jeg har garnkjøpestopp? Når jeg hadde plukket ut 20 (!) nøster og skulle betale kom jeg på at jeg ikke hadde penger på kortet...(Lønna kommer først i mårra...) Så da ble det MasterCard gitt. Jeg fikk LITT dårlig samvittighet etterpå. Jeg har jo tross alt kjøpestopp på garn, og så sprekker jeg med 20 nøster! Og betaler i tillegg med MasterCard!
Skjerpings Ings!
Får prøve å strikke noe skikkelig fint og nødvendig.

-Ings

1 kommentar:

  1. Du hadde jo ikkje noke valg Ingunn. Man kan jo virkelig ikkje gå forbi eit sånt kupp!! Bra kjøp!

    SvarSlett