onsdag 4. april 2012

Nå har jeg to! <3

Jeg innrømmer at jeg avogtil blir litt påvirket av div motebloggere. I høst var jeg plutselig på Magmalou på Frogner, og der hadde de til min store overraskelse disse nydelige armbåndene fra Mono and Me. (Jeg dro selvfølgelig ikke ens ærend til Magmalou fordi jeg hadde lest om armbåndene på bloggen til Camilla Pihl...*rødme*)
På vei ut av butikken innså jeg at jeg nettopp hadde brukt 350 kr på en svart tråd med noen gullperler på. Jeg tror tilogmed jeg betalte med MasterCard, og turte ikke fortelle det til husbonden. 350 kr er ganske dyrt for en trådstump...


Anyway! Jeg har brukt armbåndet utrolig mye og har hatt lyst på et til. Min kjære Ragsi overrasket meg her om dagen med en gave kjøpt på vareprøvesalget jeg ikke fikk vært på. Ojmy, jeg ble superglad-en ny tråd fra Mono and Me!
Takk Ragnhild:)


-Ings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar