fredag 13. april 2012

Oops...

Jeg har plutselig oppdaget instagram, og er fullstendig hekta! For en genial oppfinnelse!
Og som den yoga-entusiasten jeg er, oppsøker jeg alltid andre yogier for inspirasjon. Kjekkasen Patric er mitt nye idol, og en favoritt på instagram.

Kunne drept for handstandsene...

Legg merke til tatoveringen på brystet. "PURE"
dåån...

Jeg har jo egentlig shoppestopp, men da jeg oppdaget at Patric hadde verdens kuleste nettbutikk med yogastæsj, ble det en prøvelse for viljestyrken min. Jeg klarte å unngå fristelsen i går kveld, men da denne superkule genseren plutselig var på tilbud i dag, kunne jeg jo ikke la være å kjøpe den. Oops...

Skriften på genseren består av forskjellige asanas. Og jeg synes det er dødskult,ja!
*nerd,nerd,nerd*

2 kommentarer:

  1. Hihi! Kuuul genser ja! Nerd.kanskje eg skal kjøpe meg en genser med obo på. ;)

    SvarSlett
  2. Haha! Eg ville ALDRI kjøpt en genser med en fiolin på, det må være det kleineste i verden. Men obo er kult;)

    SvarSlett