tirsdag 10. april 2012

Jeg svelger en kamel og litt til.

Noen husker kanskje at vi har blogga om disse buksene tidligere? Iallefall så ble Ragnhild og jeg påvirka til å kjøpe oss slike hullete bukser.(Etter at en viss Camilla skrev om de på bloggen sin...seff)

Jeg syntes de var DØDSKULE! Mannen min var ikke helt enig. "Du har ikke peiling" sa jeg.
Nå svelger jeg en kamel og innrømmer at mannen hadde rett. De var ikke så kule.


For etter å ha brukt de på jobb et par dager ble de lagt innerst i skapet.
"Stakkars deg, har du ikke råd til bukser uten hull?"
"Kanskje du kan be om forskudd på lønna så du kan kjøpe nye bukser?"
"Fryser du ikke på knærne?"

Hhahahahæææææhæææhæææha. Jada, veldig festlig lissom.ROTFL.

Jeg har tatt buksene fram igjen fra skapet, og nå ser de slik ut:


Tusen takk til lillesøster Sigrid som sydde igjen hulla for meg.
Happy.
Ny trend kanskje? Eller hva sier du Ragsi?;)

-Ings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar