lørdag 7. april 2012

Elvis og meg.

Jeg spiller med Elvis! I alle fall nesten. Lisa Dillan har nylig gitt ut en plate der hun synger Elvislåter. På denne platen har hun fått med seg et stjernelag (inkl meg). Vi snakker om 7 av Elvis sine mest brukte bandmusikere med navn som Glen D Hardin, Steve Gibson og James Burton Og disse spiller altså på samme plate som meg!!!

Elvis’ leadgitarist James Burton og hans, og mange andres, bassist Norbert Putnam – med rundt 10.000 innspillinger med “alle” på samvittigheten, er blant de som har lagt hjertene sine inn i dette unike møtet med Dillan. Elvis’ pianist i store deler av hans karriere, Glen D. Hardin, har skrevet vakre arrangement for Kringkastingsorkesteret på flere av låtene og munnspiller i ultraklassen, Charlie McCoy, er også særdeles hjertelig til stede.


(legg merke til påskeduken btw..)


Og aller nederst står navnet mitt. Tøft.
(Hadde jo vært plass til et liiiiite bilde av meg helt nederst?)

-Ings

1 kommentar:

  1. Kult! ja det hadde vore plass til eit bilde!:) påskeduken er lagt merke til. No blei eg inspirert til å slenge på ein påskesduk sjølv!

    SvarSlett