fredag 20. april 2012

Shoppingkveld hos David Andersen


I går kveld dro jeg på shoppekveld hos David Andersen, og for en kveld!
Av erfaring lønner det seg å være tidlig ute på slike eventer, for crazy shoppingjenter (inkl meg) står gjerne i kø for å komme først inn. Så i går la jeg opp den perfekte logistikken. Butikken stengte kl 18 og eventet begynte kl 19. Jeg var da på plass 17.30 i butikken for å sondere terrenget litt. Deretter satte jeg meg på 3 Brødre og tok en utepils og hadde perfekt oversikt over når jentene begynte å stille seg i kø. 18.30 kom de første jentene og jeg slurpa i meg ølen og sprang bort og stod som nummer 8. Perfekt. I løpet av 5 minutter stod det 100 jenter bak meg, og etter 8 minutter var køen ENORM. De 20 første som handla skulle få et gratis Efva Attling smykke, og jeg SKULLE handle som en av de 20 første. Og det klarte jeg.

Jeg kjøpte dette nydelige armbåndet av Efva Attling:
(Det koster normalt 600 kr men denne kvelden var det 15% på alt)


Og fikk med dette i bonusgave:

Lykkelykkelykke!!!
Og i lykkerus kjøpte jeg med meg en liten sak fra Nina K som jeg skal vise dere senere:)

Camilla Pihl var forresten der i går, og hun er bare søtest og penest altså. Det ble servert Macroner fra Pascal (som jeg faktisk har blogget om tidligere. De har sikkert lest innlegget mitt og tenkt at "hmmmmm, sånne må vi ha på eventen vår"), og rosa sprudlevann (gratis børst liker jeg, og fikk et par 4-5 glass....).
Det var motevisning med klær fra Undorn og dama bak bloggen "Styledevil" var DJ.

De 150 første som kom fikk med seg tidenes goodiebag med varer for over 1000 kr visstnok.
Jeg kikka først i posen da jeg kom hjem og ble sinnsykt glad. FOR EN GOODIEBAG!


Bli med neste gang Ragnhild?


-Ings

2 kommentarer:

  1. OMG!! Jeg elsker events! Glitter og glamour i hverdagen, det behøver man! Det var goodiebagen sin, det! Skal prøve taktikken din neste gang, jeg har det med å komme 5 min før, og blit like sjokkert over den enorme køen HVER gang!:D

    Nydelige smykker du kapret! Grætz!

    SvarSlett
  2. I know Lene! :) DIGGER events! Digger å få goodiebag og drikke sjampis midt i uka. Du hadde likt deg der i går altså :)

    Klemz

    SvarSlett