fredag 13. april 2012

Jeg har endelig kjøpt meg badedrakt (!)

(Vi har nemlig planer om å komme oss i svømmehallen med kidsa en dag, og da er det liksom badedrakt som gjelder føler jeg.) Etter å ha prøvd seriøst ALLE badedraktene på CC-vest hadde jeg egentlig gitt opp da min observante mann fikk øye på en undertøysbutikk. "Der da"?" sier han og jeg bare "ÅJA"!" Dette var en spesialforretning med litt eksklusivt undertøy samt badedrakter. Jubel i taket da jeg oppdaga et stativ med badedrakter på 70%. Optimistisk satte jeg igang med prøving.
Den helt klar kuleste var denne Polkadot/Leopard badedrakten. Jeg nølte riktignok litt da jeg så at førprisen var kr 1800. dyrt! men 70% av det er jo innenfor grensene.
Så happy og litt gira gikk jeg til kassen for å betale. Vræææl og lattis og haha. "Nei, den der tåler ikke klor så den kan du ikke bruke i svømmehallen", sa den pene jenta bak disken. Og jeg "whaaaat???" Skal man ikke kunne bruke en badedrakt til 1800,- i svømmehallen? Der er jo helt utrolig egentlig.
Føkk.
Men jeg kjøpte den likevel. Så får jeg bare sitte på bassengkanten med tærne i vannet. Eller eventuelt teste klor på badedrakta og se hva som skjer.

-Ings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar