søndag 8. april 2012

Ekte chai

Og sånn går no dagane...

Det har blitt ganske mye trening den siste tiden, og håndstående er nå mitt neste store mål. Håper på å mestre denne stillingen innen sommeren. Practice, practice, practice. Jada.
Irriterende nok måtte jeg ufrivillig ha noen dagers pause fra treningen denne påska pga sykdom (nei, skal ikke si hvem jeg ble smittet av, Ings). Jeg som hadde planlagt tidenes mest intensive treningsuke måtte pent se meg nødt til å forandre planene til soving, sløving og tv-titting.
Takk igjen, Ings.

Anyway, sykdom= myye tedrikking. Favoritten er helt klart denne teen jeg kjøpte i India. Under mitt opphold i paradiset drakk jeg utallige kopper chai hver dag, og hver gang savnet etter India blir for stort drømmer jeg meg bort med disse edle dråpene... Nams..
Chai, honning og melk=heaven

(Ja, det er heeelt tilfeldig at jeg skriver dette i dag. Kremt.)

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Wannabe fotballfrue lissom? Gøys:)

    SvarSlett
  2. Tihi. Du ser vel at det er akkurat den samme teen?:)

    SvarSlett