tirsdag 24. april 2012

Er glad jeg hadde klær på...

Da denne mannen plutselig dukka opp på balkongen i går:

Jeg satt i sofaen og strikka, og så kom altså denne mannen stigende opp over blomsterkassa på balkongen. Det var litt sjokk siden det er 4 etasjer ned til bakken.
Så nå begynner morroa... Borettslaget skal pusse opp, og alle balkonger skal rives for å bygge nye. Det er forsåvidt bra det, men at de skal ta bort begge balkongene våre nå når våren og sommeren kommer. ÆSJ!
Jeg må innrømme at jeg ble litt deppa av synet av denne mannen, og da han spikra igjen balkongdøra ble jeg nesten på gråten.

HELDIGVIS fikk jeg senere besøk av denne digge dama:

Flinkeste Marinette har fått jobb i Kringkastingsorkesteret, og dette feira vi med en liten shoppingtur på Lille Himmel. Deretter ble det sjampisparty i heimen. Bra mandagskveld kan man si.

MEN, dagen derpå med slitensjampiskropp var det ikke så kult å være her:

I dag var jeg på Lagersalg hos "Line of Oslo" sammen med tusen andre jenter. OMG, se på den køen! Jeg kjøpte ingenting forråsidetsånn.
Nå er jeg hjemme-sliten-må snart øve obo-æsj. Spiser heller litt sjokolade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar