torsdag 5. januar 2012

BEAUTYLICIOUS

Hei fininger! 
Før jeg skulle på trening i dag svippet jeg innom en av favorittbutikkene mine i Oslo: Supernature.
Det er en typisk butikk man ikke vil gå inn i fordi man vet på forhånd at man kommer til å bruke altfor mye penger hvis man gjør det... Sist gang jeg var der klarte jeg å bruke 800 kr på salt, vaniljepulver og en bok... 
I dag hadde jeg så dårlig tid at jeg kun kjøpte det jeg hadde planlagt, nemlig en SuperSmoothie! Nams. Det måtte selvfølgelig bli en Skjønnhetssmoothie på meg, og jeg FORVENTER å se et penere tryne i speilet i morgen foråsidetsånn! Anyway, anbefales på det sterkeste! Neste uke har de detoxuke, noe jeg selvfølgelig må sjekke ut!

2 kommentarer:

  1. Ragnhild, du trenger da vel ikke noen skjønnhetssmoothie for å være skjønn - du er mer enn skjønn nok uten! ;)

    SvarSlett
  2. naaaah...:) Må ikke drikke for mange sånne Ragsi, da blir du for pen.
    Den smellen gikk jeg på i fjor.

    SvarSlett