mandag 2. januar 2012

mmmmmmintgrønn herlig hals.

Hallaoen på du.
Skjønner at vi er inne i en liten grønn periode her på bloggen.
Mitt grønne bidrag i dag er denne halsen jeg holder på å strikke.
Garnet er Faerytale fra Du store Alpakka, Mmmmykt og deilig.
Oppskriften fant jeg her: http://martehelgetun.no/2011/10/16/eventyrlig-god-og-myk-hals/
Garnet har jeg hatt liggende en stund, har ikke vært helt venn med
fargen....Men når jeg nå har hatt halsen på pinnene er jeg
faktisk ganske happy med fargevalget.
I tillegg leste jeg ETTER at jeg hadde begynt at mintgrønn blir en HOT
farge fremover. Hurra, bonus! :)

2 kommentarer:

  1. Herlig! Elsker fargen, kickbuksa og leopardskjorta! Gleder meg til å se det ferdige resultatet;)

    SvarSlett
  2. Så gøøøy!! Grattis med blogg kjære søstre!! Kul farge på halsen!

    SvarSlett