lørdag 7. januar 2012

We always can start again

Som den yogaentusiasten jeg er, har jeg selvfølgelig en forkjærlighet for YogiTea også. Ikke bare smaker den fantastisk, den har i tillegg små visdomsord som er festet til hver tepose, noe jeg syns er veldig stas!

Da jeg var på besøk hos en venninne i går kveld, fikk jeg YogiTea sammen med herlig sjokolade. Overtroisk som jeg er, føler jeg at gårsdagens visdomsord virkelig passer til meg i forhold til hvor jeg befinner meg i livet:
"True wealth is the ability to let go of your possessions."

Da jeg skulle lage meg en te til frokost i dag dukket i tillegg dette sitatet opp:
"We always can start again."

Skremmende aktuelt. Tror jeg må drikke mye YogiTea fremover, virker som om ingen kan gi meg bedre råd om livet enn disse teposene. Billigere psykolog finnes ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar