fredag 27. januar 2012

Todays mission

På plass i Tromsø etter en jævlig flytur i går. Når det er så mye turbulens at man blir kvalm og sitter og kaldsvetter, er det ikke særlig gøy. Men over til noe mye gøyere og viktigere:
Vi har nemlig fri i dag, og den skal jeg bruke til noe fornuftig: ebay og shopping i Tromsø.
Har blitt inspirert av vakre Ulrikke Lund (som forresten har kjøpt seg lik saueskinnsjakke som meg!!) til å begynne å gå med hårbånd.


Vanligvis er jeg ikke så glad i rødt hår, men når jeg ser på dette bildet får jeg lyst til å løpe til nærmeste frisør for å farge håret. Utrooolig fint!

Fortsatt hekta på indianer/hippie-trenden.

Fletter må være det fineste som finnes. I'm in love.

Oj, klokka er mange. På tide å komme seg ut av pysjen og starte på dagens gjøremål. Det kommer til å bli en slitsom dag som dere skjønner.

-Rags

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar