søndag 8. januar 2012

Søndagsterapi


-sitte på banen på vei til storesøster og se ut på et vinterkledd landskap som glitrer om kapp med sola
-tantebarnet som blir overlykkelig av å låne tantes ringer
-bli med tantebarna på juletrefest. Kanskje ikke akkurat meditasjon, men når tante får spise så mange solskinnsboller hun vil sammen med dagens 6.kaffekopp er det lykke.
(ps.storesøster hadde bakt solskinnsbollene, verdens beste boller. Spiste tre på rappen, og merker jeg kunne spist i det uendelige)
-å vinne godteripose på lotteriet! Jeg var helt sjelven av glede da jeg innså at jeg faktisk hadde vunnet. Fortsatt kribler det inni meg når jeg tenker på det. Haha, jeg som ikke spiser godteri engang!
-"jeg-vil-ha-kake-jeg-vil-ha-kake-jeg-vil-ha-kake-jeg-vil-ha-kake-jeg-vil-ha-kake!" sitat: Fie.

5 kommentarer:

  1. Hæææ?? spiser du ikkje godteri?? Klarer du deg UTEN sjokolade??Imponerande!

    SvarSlett
  2. Lager heimelaga sjokolade kvar dag;) sunt, og utrulig godt!

    SvarSlett
  3. korleis? Du må legge ut oppskrift på bloggen!!

    SvarSlett
  4. Lager raw sjokolade, dritdyre råvarer, men blir veldig digg! Kanskje det kjem et innlegg snart;)

    SvarSlett
  5. Her er bolleoppskrifta Ragnhild. Superlett!
    http://www.pickles.no/latmannsskolebrd/

    SvarSlett