tirsdag 10. januar 2012

Drømmegenser ?

Jeg har ikke strikket i så mange år og har lenge hatt lyst til å gå i gang med et litt større prosjekt til meg selv. Garnet er angora fra Pickles og røyter noe helt forj...grr.. Men genseren er deilig å ha på (bortsett fra at jeg får små flyvende angorahår i øyet hele tiden. Da jeg kjøpte garn klarte jeg ikke å bestemme meg for farge så jeg endte opp på lilla. Lilla? Jeg liker ikke lilla...
Jaja, uansett så startet jeg friskt med strikkingen, og det har jo blitt en genser tilslutt. Den er litt lang i armene bare...
Idag skal jeg ha den på på jobb...Kanskje hele ensemblet blir sittende å klø seg i øynene pga svevende deilige lilla angorahår. Vi får se:)

Slik ser den ut:




ALTFOR lang i armene. GRRRR...! Ganske irriterende.
Jeg strikket ikke armene så lange altså, de bare ble sånn. Genseren strakk seg veldig etter vask.
Jeg får spørre svigermor om hun kan gjøre noe med armene for meg :)


Oppskrift og bilder på hvordan genseren egentlig skal se ut finner du her:http://www.pickles.no/drmmegenser/

STRIKKings


1 kommentar:

  1. LOVE! Fysøren så flink du er! Syns det var ganske kult med lange armer,eg! Men den er jo ikkje akkurat lilla då, Ings! Eller er den lilla i virkeligheten?:)

    SvarSlett