fredag 20. januar 2012

Norwegian Outlet!



I dag var jeg på Norwegian outlet i Vestby for første gang.
 Jeg må si at jeg ble veldig positivt overrasket!
Vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg, men her var det små koselige merkebutikker med rimelige klær.
 Hurra!
Vi kjøpte 2 Levisbukser til mannen for en tusenlapp tilsammen,
og da var det fine bukser og ikke sånne formløse som ofte er på salg.
 Både mann og jeg = happy.

Og så kom vi forbi denne butikken:



!!!!
Dobbelthurra, jeg elsker Høyer!
I morgen skal jeg vise dere hva jeg fant her til den flotte sum av kr 49,-

Skal tilbake snart, det er iallefall bænkers.

God fredagskveld:)

-ShoppINGS

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Tenk at du var her UTEN meg!! Regner med at du kjøpte slengbukser til meg og altså!

    SvarSlett