onsdag 18. januar 2012

Tipptopp tirsdag

Ekstra stas å være på trening når storesøster også er med! Jeg har selvsagt en tro på at storesøster skal bli så hekta på yoga at vi kan trene sammen hver dag! Tror nok storesøster må ansette en barnevakt på fulltid, ja..

Siden jeg har en så snill storesøster (og siden jeg er en så snill lillesøster) fikk jeg en mintgrønn skjorte i gave i dag! Tusen takk! Syns den passet supert under denne vinrøde genseren fra Acne. Dermed har jeg en ny besettelse på gang: vinrød + mint. Ah..nice.


Og apropo vin..
Etter råd fra storesøster har jeg også drukket vin i kveld. Skal liksom hjelpe meg til å sove bedre. Jeg tror jo hun bare lurer meg til å drikke sånn at hun ikke skal få dårlig samvittighet av å drikke selv. Anyway, vin er drukket og nå står kamomillete for tur. I natt skal jeg jammen sove! Fader heller.



-Rags

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar