søndag 15. januar 2012

OMG, cupcakes!

God søndag cupcakes!

I dag hadde jeg planlagt å lage rosa cupcakes sammen med 2åringen. Jeg ønsker at hun skal bli glad i å bake, slik at når hun blir større kan servere ferske rundstykker på senga til mamman sin. Grove og supersunne rundstykker selvsagt.
Anyway, vi satte igang med "bakinga" som var å helle en pose melsukkerblanding oppi en bolle og røre sammen med litt vann. Røra opp i muffinsformer og inn i ovnen. Pyntinga var stor stas. Rosa smørkrem og små fargerike sukkertøy på toppen.

Men FY.... de smakte seriøst helt grusomt. ALTFOR SØTT!
Jeg tok en liten bit og det var nok. De var rett og slett kvalmende søte. Tilogmed 2åringen fikk nok og klarte ikke å spise opp. Fysjogæsj.

Men fine å se på da.

-Ings


2 kommentarer:

  1. Næmmen! Du har jo også blogg! (Altså, dette er mest til Ingunn, siden jeg ikke kjenner Ragnhild. :))
    Kult konsept å ha søsterblogg i sammen, mer variert sikkert oftere oppdateringer da. :)

    Imponert over at cupcakes'a faktisk ser like fine ut som på pakka! Synd de smakte drit. :)

    Kult at du følger bloggen min, da skal jeg jammen følge din også. For at jeg har lyst. Ikek bare for at du følger min. :)

    Klem!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lene!:) Ja, gøy med blogg! Vi har ikkje holdt på så lenge vi då, men det er gøy!
      Syns bloggen din er fin og har klikka innom avogtil, så det var på tide å bli følger:)

      Hurra for for at du følger vår, stas altså!

      hUrra!

      Klem:)

      Slett