søndag 22. januar 2012

Dagen derpå

Begynner å bli ganske vant til å tilbringe lørdagene på tv-skjermen nå, og veldig deilig at det ikke er så lenge til jeg er på'n igjen heller!
Veldig fortjent at fantastiske Nora vant (men mistenker jo at vi fiolinister bidro med å få enda flere stemmer selvfølgelig), og det måtte jo selvsagt feires ordentlig. Det merkes dessverrre ganske godt i dag.. Da er det ekstra stas å måtte sjekke inn bagasje klokken 09.00 (!!), fly Ørlandet-Oslo-Bodø, ha en 4-timers orkesterprøve som starter en halvtime etter man lander i Bodø og som avsluttes med tidenes verste samtidsmusikkverk kl 22.00.
Resultat:suupersliten Rags

Heldigvis er jeg flink til å unne meg selv småting hvis jeg syns jeg fortjener det, så ble litt shopping på Tax Free'en i dag!


Deilig mintgrønn neglelakk, hurra!
Står veldig i stil med acnegenseren og festivalpasset jeg fikk i helgen!
Det står faktisk Ørlandet Country & Roots Festival på armbåndet! Kan jo aldri ta det av meg med andre ord...

Det var ikke nok belønning med bare neglelakk i dag.. Måtte ty til sterkere medisin fra minibaren på hotellet, men trøster meg med at det er dagen derpå og da er alt lov. Ikke sant?


-Rags

1 kommentar:

  1. Gratulerer med seier'n, det var helt fortjent!! :D (jepp, jeg følger med på bloggen;)

    SvarSlett