onsdag 18. januar 2012

Keychain tassel

Siden storesøster snakker så mye om at hun ønsker seg en tassel (hva heter dette på norsk forresten?) til å ha på nøkkelknippet sitt, tenkte jeg det var på sin plass å undersøke markedet for denne typen nødvendighet. Jeg skjønner at man ikke rekker alt når man er tobarnsmamma, så det er viktig å hjelpe til med det man kan, og jeg synes da det er bare hyggelig å kunne bidra til at dagene blir litt enklere for storesøster.
Siden storesøster er opptatt av kvalitet kunne jeg etter mye research konstantere at den eneste nøkkelringen som tilfredstiller hennes krav er denne fra Hermes. For bare 180$ er denne din, Ings!




Ps. Kjøper du en til meg og?;)

2 kommentarer:

  1. Får jo med en veldig fin eske også da! :D
    Det heter tofs på svensk, men på norsk vet jeg jammen ikke. Det ordet var ikke i mitt vokabular da jeg flyttet fra Norge. Nå derimot, har i alle fall Maria Montazami sørget for at jeg vet hva en tassel er på svensk.:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk bra innlegg Ragnhild, og veldig bra research! Syns jo den Tasselen var veldig fin!Men er usikker på om det er akkurat det sparepengane mine skal gå til. hm....
    Ordet "tofs" er jo nesten enda gøyere. Herlighet så underholdende det var å sjå Montazami snakke om tofsene sine. jelpes:)
    Skal jammen gi deg beskjed Lene om vi (les Ragnhild) klarer å grave fram det norske ordet for tasseltofs.

    SvarSlett