tirsdag 24. januar 2012

Tante Ragnhilds vegetarlasagne.

I høst kom Ragsi med oppskrift på en deilig vegetarlasagne. Far i huset føler seg ofte litt snytt når det mangler kjøtt i en typisk kjøttrett, men denne synes han er veldig god.




Her er ingrediensene, nam! Den er virkelig lett å lage altså, nam igjen!

Men nå er det ikke alltid lett å sjonglere matlaging med to aktive småunger, og igår opplevde jeg en liten matkatastrofe. Retten er som sagt lett å lage, men man må liksom ha med de viktige ingrediensene...
 Etter at jeg hadde fordelt fyll og lasagneplater, samt at osten var på plass på toppen, oppdaget jeg at jeg hadde glemt noe. Cottage cheese! Jeg knakk sammen og ble helt på gråten. Heldigvis kom Harald og reddet meg. Han skrapet av osten, gravde ut fyll og lasagneplater, og blandet fyllet med cottage cheesen. Så la han alt på plass en gang til.
PhU.

Og middagen ble supergod.



-Ings

1 kommentar:

  1. Herreguuud! Skjønner at du fikk sammenbrudd, cottage cheese er jo det viktigste! Bra med menn som kan ordne opp!

    SvarSlett