onsdag 11. januar 2012

I wish

Onsdags morgen, superfruktsalat, kaffe og stillhet. Deilig. Egentlig er det alt jeg trenger, men likevel er det mer jeg drømmer om. Blant annet:


-Å kunne lage fantastiske fletter på meg selv. Herregud så fint.



-mintfargede bukser. Trenger vel ikke å nevne enda en gang at jeg har dilla på mint om dagen?



-å kunne utføre en perfekt mayurasana. Jeg er godt i gang med treningen, men er ikke heeelt i mål enda. Skal si ifra når jeg får det til altså.



-fregner. Syns det er vakkert, sånn av og til i hvert fall.



-tatovering. Det er en ting jeg har tenkt på i mange år og som jeg skal få meg når jeg er 100 prosent sikker på hva jeg vil ha. Nå er jeg kanskje 90 prosent sikker.



-å kunne gå kledd akkurat sånn. Ah... Festival,sommer, varme, lykke.


God onsdag!

-Rags

3 kommentarer:

  1. OMG har DU og tenkt til å tatovere deg??? Vi må gjere det sammen !

    SvarSlett
  2. Og min onsdags morgen. Bæsjebleier, oppvask , klesvask, rørlaging, støvsuging.

    SvarSlett
  3. DU OG? Ja, selvfølgelig må vi gjere det sammen! Ka skal du ha? Må ha et tatoveringsmøte merket eg.
    Idyllisk onsdag på deg,ja! Kanskje du må blogge om det?

    SvarSlett