søndag 11. mars 2012

Chillax på en lørdag.

For noen dager siden lærte jeg et nytt ord: CHILLAX! Etter et kjapt søk på det internasjonale nettverket har jeg følgende beskrivelse av ordet:

1. To chill and relax simultaneously.
2. To loosen or reduce the level of stress by employing a more relaxed and groovy outlook.

"Dude, chillax! It's all good"

(Fantastisk altså, for et hipt og velklingende ord. Hm, men snik-amerikaniseringen av det norske språk er kanskje ikke like kult? Til daglig bruker jeg ord som "nice", "kidsa", "crazy"
"omg" osv.. Men nok om det.... )

I går chillaxa jeg hele dagen. Jeg øvde ikke, jeg lagde ikke rør og jeg blogga ikke. Derimot strikka jeg ,shoppa med lillesøster, og spiste grøt med familien. På kvelden chillaxa jeg enda litt til foran tvn med godis og øl.



I dag er det søndag og følgende står på programmet: Øving , lage rør, leke med syke barn, tørke snørr, øve litt til,  og jobbing med kvintetten i kveld.
No chillax woman.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar