fredag 23. mars 2012

If we don't change, we don't grow. If we don't grow, we aren't really living.

På plass i Tromsø!
Ble ropt opp 2 ganger over høytaleren på flyplassen i går med beskjed om å komme til gaten. Var mildt sagt i min egen verden i går kveld...

Uansett, jeg fikk tildelt tidenes fineste hotellrom denne gangen. Tror de var fullbooket, så ble BUSiNESS CLASS på meg! Hurra! Stort rom, fin utsikt, helspeil(!!), badekåpe og tøfler, egen kaffemaskin og Dagens Næringsliv på døra er den nye standarden for meg merker jeg. Ikke minst er det good plass til yogamatta på gulvet! Vanligvis må jeg ommøblere hele rommet for å få rullet den ut. Typ stable alt av bord og stoler oppi senga og la "do not disturb"-skiltet henge på døra under hele hotelloppholdet... Når jeg først ommøblerer for å trene er det ikke snakk om å sette ting på plass igjen mellom øktene!

Btw, håper du shopper litt sommerklær til meg på salget, Ings! Alt av sommerkjoler, shortser, bikinier, solbriller og topper tas imot med åpne armer! Og alt annet du kjøper til meg også selvfølgelig;)

1 kommentar:

  1. Blir så nysgjerrig, du snakker om forandring heile tida... Kan ikkje du utdype litt meir konkret:)??

    SvarSlett