fredag 2. mars 2012

Ebay, I'm addicted to you

Jeg merker jeg lengter etter sommer og varme når alt jeg søker etter på ebay er sommerkjoler... Her er mitt nyeste kjøp, og håper den er like fin i virkeligheten som på bildet:)

Gleder meg til å bruke denne sammen med bare bein, sommersol og fine folk. Åh, som jeg gleder meg!

Jeg har forresten begynt å bruke skinnjakka jeg kjøpte på ebay for en stund siden. Denne altså:

Jeg digger den, og merker at mange legger merke til den noe spesielle jakka når jeg har den på. Men jeg blir jo litt skeptisk når jeg får høre at jeg bare mangler krigsmaling i ansiktet og fjær på hodet for å gjøre looken komplett...

Jeg har forresten mange gøye ebay-prosjekter og auksjoner på gang om dagen, så det blir nok litt dokumentering av dette fremover. Ah, jeg ELSKER ebay!

Ps. Hvordan går det med shoppestoppen, Ings?;)
-Ragsi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar