torsdag 29. mars 2012

Sail away

Ja, jeg vet hva du tenker Ings: "fæææææn, ikkje ENDÅ et av dei kryptiske,kjipe innlegga til Rags." Skal la bildet tale for selg selv (les:for meg) og heller vise et litt mer storesøstervennlig bilde. Gårsdages outfit. Vet hva du tenker nå også, Ings: "yess, vi MÅ poste outfitbilder heile tida på bloggen altså. Det er DØDSkult. Fææææn. Då kjem vi til å få driiiitmange lesera lizzom."
Uansett, gårsdagens:

*ser-tilfeldig-ned-i-bakken-sånn-som-alle-andre-bloggere-gjør*
Kule lillebror hadde med seg et polaroidkamera da vi skulle på visning i går og bokstavelig talt bønnfalte meg om å få lov til å få ta et bilde av meg. Kunne jo ikke si nei til det akkurat.

Genser:sånn som Ulrikke Lund har (og alle andre lettpåvirkelige bloggere)
Bukse:min nye, fine silkebukse
Skjerf:Acne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar