tirsdag 6. mars 2012

Enkel vest til 70års fest.

I helgen var vi i Risør i 70års dag til svigermor. KK hadde ingenting å ha på seg og jeg gikk derfor i gang med Pickles sin enkel vest. Og enkel var den heldigvis. Ferdig på to dager. Perfekt!
Smågutter i vest er helt herlig:)

Jeg strikket str 1 år og brukte dobbel tråd av Abuelita 3-trådsgarnet til Pickles.  Oppskriften er superenkel, liker! Jeg var litt engstelig for at grått skulle bli litt kjedelig, men fargevalget var helt topp. Alternativet var rosa, det hadde blitt litt rart kanskje.





Oppskriften finner du her: http://www.pickles.no/enkel-julevest-med-tverssover/
Jeg hadde tenkt til å strikke striper med multifarget garn, men plutslig hadde jeg strikket alt for langt, så da droppet jeg det. Like fin uten igrunn.



Snaiks.
-Ings


1 kommentar: