søndag 25. mars 2012

poseINGS. (ordspill på engelsk)



Heihei!

Jeg følger opp søster Ragnhild sitt shoppinginnlegg med å vise dere resultatet av lørdagens vareprøvesalg hos Holzweiler.
Salget var på Lysaker brygge og jeg fikk 10 minutters shopping mens mannen kjørte rundt i bilen med kidsa. Jeg endte opp med to plagg; en svart tskjorte fra Minimum og denne genseren fra Rütme:



"Jeg ser litt tilfeldig ned på bakken og smiler forsiktig"

Før jeg og Ragnhild startet denne bloggen pleide vi å sende outfitbilder av oss selv på mail til hverandre. Da parodierte vi rosabloggerne og poserte i de mest idiotiske positurer.  Men nå som vi faktisk har en ekte blogg, tenkte jeg å ta helt vanlige bilder av meg selv. Litt sånn "casual" lissom...
Og sånn gikk det:




"Djeeeezes, dette er pinlig.. ferdig  å ta bilder snart?"


























" Ta litt bilder bakfra, det ser helt naturlig ut...
Og pass på å få med den svarte detaljen på ryggen"


























 Hjelp, hva skjer med beinet mitt?



























Dette merket har jeg forøvrig aldri hørt om. Så fingers krossed for at det er skikkelig up and coming superhipt...

I morgen skal jeg vurdere å komme med et litt mer seriøst innlegg.

-Ings




1 kommentar: