onsdag 7. mars 2012

Hej Göteborg

Jeg befinner meg for tiden i Gøteborg på en miniturné med min kvartett, og etter en snartur innom en coop-butikk, innser jeg at jeg egentlig burde bo i Sverige, utelukkende på grunn av de fantastiske matbutikkene som finnes her.
Her har de en stor økologisk avdeling i butikken, gigantisk ostedisk, müsli i løsvekt, fantastisk fiskedisk og selvfølgelig en smågodtavdeling fra himmelen. Tror ikke det finnes noe bedre å finne på når man er utenlands enn å utforske matbutikker. Ah... Jeg ble lettere frustrert over å ikke ha mulighet til å storhandle, men endte likevel opp med en fin, liten handlepose. Tihi.

Og bare for å slenge på et bilde, kan jeg jo vise dagens middag:

Avhengig? Ja.

-Ragsi

2 kommentarer:

  1. Woohoo! Jeg BOR jo i Göteborg! :) Digger å bo i Sverige, ja:) Hvor spiste du sushi? :)

    SvarSlett
  2. Heldiggris!;) vi spiste på supersushi, rett ved NK. Helt ok sushi, og veldig billig:) må innrømme at det ble en tur innom sushisjappa på centralstasjonen før vi satte oss på bussen hjem til Oslo også... ;)

    SvarSlett