lørdag 31. mars 2012

På besøk

Vinglasset er fyllt opp med hvitvin, tacoen er spist og ungene er (nesten) i seng. Phu. Jeg har tilbrakt dagen med storesøster, noe som kan være en slitsom affære. Jeg presterte faktisk å sovne på sofaen med lyden av fotball på tv'en, Dora på ipad'en og Ingunns oboøving i bakgrunnen. SÅ sliten var jeg. For å si det sånn, den kombinasjonen av lyder er ikke akkurat balsam for sjelen.

Men la meg utdype dagens utfordringer:
-vi har et shoppingrituale når vi møtes, dvs vi må alltid en tur innom minst ett kjøpesenter (Lille Himmel på Triaden er O.B.L.I.G.A.T.O.R.I.S.K.). I dag var vi innom TO kjøpesentre. Kjøpesenter=slit.
-tanteRagsi har alltid ansvar for middagsmaten. Å steke tacokjøttdeig under storesøsters oppsyn er ingen spøk altså! Har i hvert fall lært at man aldri skal steke kjøttdeig uten å følge oppskriften nøyaktig. Unngikk en stor krise med et nødskrik. Phu igjen.
-bloggepress. Neida. Joda.

Siden jeg har angst for å poste outfitbilde, måtte storesøster trå til. Her poserer hun i naturlig bloggerstil i fine lærjakka som er kjøpt på Furuset Senter for ca 100 kr. Jeg har lik altså, og er superfornøyd. Furuset senter er stas!

Jeg har forresten akkurat lik tights som Ings også. Haha.

Fin storesøster.
Fin dag.
Skål!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar