torsdag 15. mars 2012

Fargefresh og smilefjes

Sterke farger er bra på lange dager!

Jeg har hatt dilla på Vitamin Well care en stund nå, og i dag kjøpte jeg selvsagt den smaken som matcha outfiten. Selvsagt. Flasken med det fargede vannet kostet 35 kr, så det er kanskje litt i overkant luksus sånn midt i uka.... I morgen skal jeg sporenstreks ile (løpe) til matbutikken og kjøpe litt konditorfarge jeg kan ha i drikkvannet mitt. Blå genser, blått vann. Gul genser, gult vann. Osv.



Over til makroner.
Ikke kokkosmakroner man spiser i jula, men små runde søøøte, deilige makroner med fyll inni. En kollega introduserte meg for disse små franske fristelsene, og herrrrrejeeeemini så jummy! Nam!(Jeg flytter snart til Paris for å spise makroner)
Og nydeligfine og se på også. Dobbelnam.
Pascal, lamooour.

-Ings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar