lørdag 10. mars 2012

Gode lærere gjør faget levende!

For noen uker siden medvirket jeg i en reklamefilm for Kunnskapsdepartementet og nå er filmen lansert! Er ikke helt fornøyd med synkroniseringen mellom lyd og bilde akkurat, men ellers synes jeg det ble bra. Ikke minst synes jeg skuespillerne og læreren gjør en veldig bra jobb. Gøy dag:)



VG-TV gjorde også en reportasje om reklamefilmen, og den er allerede sett av over 100 000!
Den kan sees her.

Og når vi snakker om Agnes Kittelsen: Min kjære venninne Ingvild kommenterte etter å ha sett filmen at hun synes jeg ligner på Agnes! Det er absolutt et stort kompliment, jeg synes skuespilleren er utrolig vakker, men vet ikke helt om jeg ser likheten. Hva synes dere (Ings)?


-Ragsi

1 kommentar:

  1. shit , det er jo heilt likt! Du er kanskje hakket penere berre.

    SvarSlett