søndag 11. mars 2012

Storesøsters ønskeinnlegg

Storesøster har lenge mast om at jeg må poste outfitbilder på bloggen, men må innrømme at jeg synes det er veldig kleint. Merker jeg får litt angst av å tenke på at vi begynner å oppfylle kravene til hva som kategoriseres som en typisk rosablogger... Dette innlegget er derfor dedisert til min kjære storesøster, siden hun så gjerne vil vite hva jeg kler meg i. Hva gjør man ikke for å tilfredstille sine kjære?

For noen uker siden blogget jeg om hvor kul en joggebukse kan være med riktig styling, og at dette var noe jeg ville prøve på selv (siden jeg aldri går i joggebukse til vanlig liksom. Kremt.). Så hva passer vel ikke bedre enn å chillaxe i joggebukse på ukas lateste dag?

Dagens outfit (herregud så flaut):
-skjerf fra India
-skinnjakke:Cubus
-genser:Gina Tricot
-joggebukse:Filippa K
-boots:Lille Vinkel
-veske:Mulberry

Tok meg liksågodt en tur på markedet i Birkelunden når jeg først var så staselig kledd, og jammen ble det ikke litt shopping på meg i dag også! For å gjøre storesøster ekstra glad legger jeg derfor ut et bilde av meg i mine nyinnkjøpte skatter.

Ny singlet og armbånd fra en hyggelig selger på markedet.
Nå er du vel fornøyd, Ings?;)

-Ragsi

1 kommentar:

  1. Omg! Beste innlegget EVER! :) tusen takk altså! Du gruser alle andre outfitbloggere!
    Blei skikkelig inspirert på joggebuksestylingsfronten.
    Ps. For å bli rosablogger må vi lage innlegg om selvbruningskremer, extensions og falske øyevipper . Og det innlegget er seff like rundt hjørnet.

    SvarSlett