søndag 4. mars 2012

neglelakk + bil ?

Jeg fikk ikke til å blogge fra ipaden i går!? Nytt oppsett og jeg fatta ingengting. irri.

Men nå er jeg hjemme igjen.
Atså. I går var vi på vei til Risør for å feire svigermor sin 70 årsdag, og jeg hadde selvfølgelig ikke tid til å lakke neglene før vi dro. Så da tok jeg sjansen på å gjøre det i bilen. For HALLO, jeg kunne jo lissom ikke dra på 70års party uten neglelakk ? oransje neglelakk? :)
"Kjør forsiktig og stødig "sa jeg til mannen, "og unngå tunneller..."

Her er resultatet:
 

Helt ok vil jeg si?
Ergo, man kan fint legge neglelakk i bilen.

-Ings

2 kommentarer:

  1. Haha! BRA jobba! :D Gikk neglelakken hjem hos 70-åringene? :)

    SvarSlett
  2. Hihi, fikk ikkje vist meg ånkli fram- sprang berre etter ungane heile festen. :) men veldig gøy med spreke farger på neglene!:)

    SvarSlett