lørdag 17. mars 2012

Påskelue

Jeg har endel garn igjen etter Påskegenseren , så neste prosjekt i årets påskestrikk ble en liten vaffellue.
Jeg la opp 64 masker og strikka 6 runder før jeg startet fellinga.
Søøøt lue ikke sant?
Denne har jeg strikket mange ganger, og mønsteret og oppskriften er helt fabelaktig. Jeg digger at den ser litt avansert ut, og så er den faktsisk ikke så vanskelig å strikke.
i LOVE Pickles




Lua ble litt liten til dattera, så da sendte jeg den nordover til en niese i Tromsø.
Jeg elsker den knallgule fargen, og lurer på hva neste påskeprosjekt skal bli. Jeg har fortsatt mere garn fårråsiresånn. Og jeg tviler på at fks mannen har lyst til å gå rundt i noe så gult. Kanskje strikke noe til meg selv igjen da ?:) Noen tips til hva jeg kan strikke?

Mottageren i Tromsø:



-Ings

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar