torsdag 9. februar 2012

Brilleslange

Nå har jeg brukt kontaktlinser i over ti år, og jeg mistenker at øynene begynner å bli lei. De siste månedene har jeg vært utrolig sliten i øynene. De har klødd, rennt, og øynene har føltes tunge. Jeg har trodd at jeg reagerte på sminke eller kremer, så jeg har kuttet ut ting, begynt på nye produkter og problemet har vedvart.
Nylig leste jeg på det internasjonale nettverket at man kan utvikle en slags overfølsomhet mot linseveskegugga.
SÅ i mårra blir det time hos Brilleland....
Jeg har angst, tenk om de sier at jeg må SLUTTE med linser???
Hva med modellkarrieren, fridykkingen, og kicboksinga? Kan ikke bruke briller da lissom?
OMG!

For tiden har jeg to par innebriller, dvs briller jeg kun bruker sammen med joggebuksen og slaffegenseren innendørs.
De er ikke akkurat hippe..



Så om det blir briller som gjelder framover må jeg jaffal ha noen kule.

Håper på at Brilleland har en bedre løsning til meg i morgen....

-Ings

1 kommentar:

  1. Det er jo ingen krise å måtte bruke briller når du har så mange kule å velge mellom! Likte spesielt godt dei runde med svarte og oransje striper, dei var jo kjempefine!

    SvarSlett