mandag 27. februar 2012

Fresh og duggfrisk med Ole

Nå tester jeg et nytt produkt i Ole Henriksen serien, nemlig African red tea face mist. Marinette og jeg kjøpte hver vår på flyplassen i Trondheim på vei hjem fra The Party. Det var tross alt dagen derpå og jeg var ganske desperat etter å føle meg pittelittegranne fresh....Damene i beautybutikken anbefalte denne sprayen, og vi slo til. Jeg følte meg litt freshere i ca 30 sekund etter at jeg sprayet meg, og så kom partyslegga som et smell igjen.
Da gikk vi og kjøpte vi burger og pommfrites.
Vel, nok om det.


Denne tror jeg blir topp å ha i veska når jeg pendler fram og tilbake til Halden.

Sies om produktet:

"Aromatisk, oppfriskende ansiktsvann/toner i sprayform
med kraftfulle anti-aging ingredienser."

Venter spent på at de kraftfulle anti-aging ingrediensene Skal
kicke inn.


-Ings

1 kommentar: